Etichete

Au trecut deja 3 zile de cand am primit tigareta e-health e-cigarette. In mod normal as fi fumat cel putin trei pachete de tigari Marlboro rosu, dar cu tigareta asta nu am simtit nevoia decat sa folosesc un singur filtru din cele zece cu care a venit tigareta mea. Acum pe seara am schimbat filtrul cu altul nou. Acumulatorul este inca incarcat. Simti ca trebuie schimbat filtrul atunci cand nu mai tragi nici un fum din ea. Fum e putin prea mult spus. Ceea ce simti sunt vaporii lichidului care au un gust dulceag de tutun si miere. Am mai incercat sa fumez o tigara normala si mi se pare cam prea iute, prea amara. Nu simt nevoia sa trag din tigareta electronica asa des, cum simteam nevoia sa trag dintr-o tigara.

Atunci cand nu simti ca obtii prea mult abur, poti sa astupi unul din orificiile de admisie a aerului, iar daca vrei si mai mult abur poti sa tii si celalalt orificiu astupat, si vei fi uimit cat abur scoti.