Etichete

, ,

De multe ori ati mers cu un tren personal intr-un vagon comun, in care apare o persoana care se ofera sa ghiceasca viitorul, contra unei sume „marunte”, doar e pentru viitorul tau, nu?
Vă întrebați unde este legătura cu acesti specialiști SEO.
Modul de abordare
„Vad ca ai o problema, pot sa te ajut?”
Te gandesti atunci, ca are cumva niste cunostinte, nu ma refer la ghicitoare, ca oricum ea speculeaza pe ceva binecunoscut.
Spui ca ai probleme cu țintirea corectă a vizitatorilor și potențialilor clienți interesați de produsul tău.
La care „specialistul” nostru, intreaba:
„Ce cuvinte cheie vrei sa folosesti pentru site-ul tau?”
….
„Sti, cuvintele cheie sunt… bla, bla, si se folosesc la bla, bla….”
Stiu asta deja. Ma gandeam ca privind site-ul poti sa tragi si tu o concluzie
„Mda…E cam greu sa gasesti ceva pe masura….”
Cum asa?
„Pai, uite cu expresiile astea ai o concurenta de cateva milioane de pagini, si te costa atat….”
Oare el a auzit de nisa?
Modul de operare este similar multor „specialisti” cu care am intrat in contact.
Voi schimba produsul si voi scrie ceva similar
Eu sunt producator de lapte de capra si (prin eu inteleg proprietarul site-ului) si vreau sa gasesc, pe lângă clienții actuali, noi clienti dispusi sa faca un contract cu unitatea mea de procesare, de aceea folosesc si internetul.
Vine nenea specialistul in optimizare si imi spune ca se cauta mai greu dupa termeni specifici industriei lactatelor, dar se cauta dupa țâțe, după sâni, mă rog alte bazaconii care nu au legatura cu pagina.
Există acolo adevărați specialiști în promovare web, nu i-am întâlnit încă, dar bănuiesc că aceștia nu trebuie să mă mai întrebe pe mine ce promovez pe pagina aia. Se uită, trag concluziile, propun oferta, și se pun pe treabă.
Pentru că până acum am rămas puțin impresionat de ofertă, nu numai că plătesc pe altul să facă, ceva ce nu face, dar mai fac tot eu toată treaba, pentru că de „optimizarea se face împreună cu clientul”.
Până atunci îmi vine în minte celebra replică „personalitate multilateral dezvoltată
În loc să mă ocup de produse și de îmbunătățirea lor, trebuie să mă ocup și de promovare pe web. Privită dintr-un punct de vedere optimist, voi putea să folosesc experiența acumulată în eforturi de încercare și eroare și să mă ocup de promovare web profesională, oricum producția merge mai greu.