Etichete

Articolul acesta dezvolta o tema binecunoscuta webdesignerilor si programatorilor de pagini web.
Scopul paginii aceleia si asteptarile utilizatorilor. Avand in vedere ca nu este o tehnologie noua sau ca navigarea pe net nu mai este de mult un domeniu de frontiera, de-a lungul timpului s-au format niste tipare comportamentale.
Am decis sa utilizez metodele care functioneaza in design-ul meu inainte de a incerca inovatii.
Cam ce ar fi de retinut dupa parerea mea

  1. Utilizatorii stiu deja ce sa caute atunci cand doresc sa se conecteze la un site. Vor cauta un semn cu log in sau sign in. Tot ce trebuie sa faca designerul este sa il faca distinctiv pentru a nu fi confundat cu celelalte elemente din pagina creand confuzie in incercarea de a inova.
  2. „Modelul celor doua casete” Utilizator si parola. Atunci cand in pagina se introduc si alte doua elemente asemanatoare, de exemplu o caseta pentru cautare dupa anumiti parametri trebuie tinut cont ca sa nu epateze sau sa sara in evidenta inaintea casetelor de logare pentru membri.  Ca un exemplu este logo-ul Equality and Human right commision care de fapt este semnul egal, dar vazându-l în mod instinctiv te gândești la două casete în care să introduci numele și parola
  3. Daca nu exista aceste casete un link catre o pagina login este urmatorul element cautat. O data accesat acel link pagina care se va afisa trebuie sa aiba casete in care utilizatorul sa introduca numele, id-ul sau adresa de mail. Oricare element de identificare trebuie sa fie vizibil iar alaturi de el sa aiba un buton log out.