Etichete

, , , , , , ,

Linkreferral are zero vizite dirijate catre site-ul meu cu toate ca din site-ul meu a fost dirijat trafic, ma gandesc daca mai are rost sa le mentin logo pe pagina.
Search Engine Submission & Optimization imi raporteaza ca site-ul este listat in Altavista si Hotbot (care la rândul lui imi afisază 8 linkuri)
Azi am inscris o descriere si pe Yahoo buzz
Următorul la apel Addme un mare fleoșc de la mine pleacă trafic către ei, de la ei cred că face ocolul planetei Jupiter că încă nu a ajuns nimic, deși se laudă că adaugă în mai multe motoare de căutare.
Federal ro e printre cele mai serioase directoare a influentat un numar de 16 vizite in 15 zile.
Concluzie, trebuie lucrat la optimizarea on page si la continut, trebuie sa fie ceva daca nici macar Federal nu a reusit sa trimita trafic.
Utilis afisază 76 de vizualizări din care doar 2 click uri.
Am ajuns si la Trafic ro care intr-adevar confirma ca de pe Federal ro am avut vizite dirijate.
Ereclama au dirijat 66 de vizitatori pe data de 12 februarie. Hmm, ce ciuadat! Cred ca acum sunt tot pe orbita lui Jupiter ca in statistica de pe server nu apar atatea click-uri.