Etichete

, ,

CA Internet Security Suite Plus 2009 are un trial de trei luni, dar deja mi se pare peste mana de folosit, comparatia o fac cu suita de la Kaspersky. Modul de scanare antivirus nu avertizeaza din momentul accesării unui cd virusat, din nefericire am cateva fisiere pe un cd, asa cum face Kaspersky.
Modulul parental control, are niste setari predefinite, adult, gambling (aici a recunoscut cateva site-uri care nu sunt de acest gen si le-a blocat). Nu stiu inca daca e un lucru bun, sau mai mult enervant.
Modulul anti spyware avertizează mereu că e inutil în perioada de trial, fără un abonament, dacă folosesc trial înseamnă că nu îmi pot permite momentan un abonament. Cea mai ciudată chichiță de marketing este aceea că te avertizează într-o fereastră că a găsit amenințări

register-ca-spyware

iar în cealaltă că nu are nimic detectat, dar te invită să te abonezi.

othreats

În mare, la prima utilizare singurul lucru automat pe care îl poate face este să categorizeze anumite pagini de internet și să blocheze accesul către ele.

Am descoperit ca nu mai functiona nici metacafe, nici youtube pentru ca erau bifate toate optiunile in personal firewall, daca va intereseaza debifati ultima optiune si functioneaza.

tiny-personal-firewall_8

Computerul functioneaza foarte lent, probabil ca foloseste procesorul la maxim, si ca atare am hotarat sa il dezinstalez dupa doua ore de folosire. Nu am rabdarea de a sta sa ma uit cat e de dragut antivirusul asta.

Dacă l-ați folosit mai mult timp puteți să vă spuneți părerea, pentru ca utilizatorii care nu l-au folosit să găsească răspunsuri.